مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-05اجتماعي

کارگران جامانده ای که به موکب اربعین رسیدند+عکس


اینجا عسلویه پایتخت انرژی ایران و در فاصله 1200 کیلومتری تا کربلا، کارگرانی هستند که به رغم تمام رویاهای خود برای حضور در پیاده روی، اما جور دیگری ابراز ارادت به امام حسین(ع) و اهل بیتش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، در روزهایی که شور و اشتیاق حضور در پیاده روی اربعین حسینی شدت گرفته و عظمت این پیاده روی نّقل گفتگوهای مردم شده، اما اینجا عسلویه پایتخت انرژی ایران و در فاصله 1200 کیلومتری تا کربلا، کارگرانی هستند که به رغم تمام رویاهای خود برای حضور در پیاده روی، اما جور دیگری ابراز ارادت به امام حسین(ع) و اهل بیتش می کنند.

ماجرا از جایی شروع شد که تعدادی از کارگران تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه ششم گاز پارس جنوبی در محیطی که با داربست و به شکل ایستگاه صلواتی محفظه یخ و آب معدنی نگهداری می شد را با دو پرچم عزا آراستند؛ همین دو پرچم عزا جرقه ای شد برای برپایی موکب جاماندگان اربعین در وسط فرآیند تولید گاز!   تعدادی از کارگران و نیروهای عملیاتی پالایشگاه ششم با پیشنهاد مدیر دست به کار شدند تا با پذیرایی در گرمای 50 درجه عسلویه، روزهای پیاده روی و حضور در موکب های نجف تا کربلا را برای جاماندگان اربعین تداعی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران جامانده ای که به موکب اربعین رسیدند+عکس

کارگران جامانده ای که به موکب اربعین رسیدند+عکس