مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-25سياسي

شبکه تلویزیونی کتاب رسماً کار خود را آغاز کرد


اینکه صدا و سیما و معاونت فضای مجازی به این نتیجه رسیدند که شبکه کتاب می تواند به صورت رسمی پخش خود را آغاز کند نتیجه تلاش اهالی صنعت کتاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت وگوی خود با شبکه خبر با اشاره به آغاز به کار رسمی شبکه کتاب اظهار کرد: ظرفیت حوزه نشر ایجاب می کرد، در فضای رسانه های تصویری هم به این موضوع بپردازیم و به کمک بال رسانه رونق بیشتری به حوزه کتاب دهیم.

وی ضمن طرح این نکته که در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1401 ظرفیت سنجی برای ایجاد شبکه کتاب انجام شد، گفت: در تعاملی که با شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی در این دوره از نمایشگاه صورت گرفت، نشان داده شد، حوزه نشر کشور ظرفیت برنامه سازی و ایجاد یک شبکه مستقل را دارد.

رمضانی با اشاره به پخش آزمایشی شبکه کتاب به مدت 9 ماه عنوان کرد: از اردیبهشت ماه تا آبان ماه 1401 زیرساخت های این شبکه فراهم و پس از آن نیز پخش آزمایشی شبکه آغاز شد.

برنامه های ترکیبی معرفی کتاب و دست اندرکاران صنعت نشر و همچنین ظرفیت های نویسندگان، شاعران، مصححان، ویراستاران و همه اهالی قلم در کشور نشان داد با اجرای روزانه چندین برنامه کتابی در کشور، ظرفیت پرداخت بیشتر به این حوزه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تلویزیونی کتاب رسماً کار خود را آغاز کرد

شبکه تلویزیونی کتاب رسماً کار خود را آغاز کرد