مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-25سياسي

تاکید علم الهدی بر ضرورت ثبات سفره مردم همزمان با توسعه فرهنگ حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت به بررسی عملکرد دولت سیزدهم در دو سال فعالیت خود پرداخت و اظهار کرد: در نخستین روز های هفته دولت هستیم.

در مسئله هفته دولت، ما دو نکته را قابل تذکر داریم.

یکی ارزیابی خدمات دولت و دوم مطالباتی که از دولت وجود دارد.

همه عظمت دولت به خاطر اراده دو اسوه کامل و نماد خالصانه در مدیریت اجرایی کشور است؛ یکی شهید رجایی و دیگری شهید باهنر که سالگرد شهادت آن ها به نام آغاز هفته دولتی نام گذاری شده که عهده دار همه امور ملت است.

پیشرفت به موازات مقابله با جنگ ترکیبی وی افزود: البته در هفته دولت، اینکه آمار و ارقام بدهیم کفایت نمی کند و باید مطالبات هم تبیین شوند.

اینجا هم بنده نمی خواهم دستاورد های دولت را بگویم، چون آقای استاندار در سخنرانی پیش از خطبه ها، مسائل را مطرح کردند، اما مسئله ای که باید به آن توجه کرد، این است که دولت در دو سال گذشته در شرایطی کشور را اداره کرده که این مملکت در معرض پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در میدان جنگ نظامی، دشمن و نیرو های دفاعی در مرز های کشور درگیر می شوند، اما در جنگ ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید علم الهدی بر ضرورت ثبات سفره مردم همزمان با توسعه فرهنگ حجاب

تاکید علم الهدی بر ضرورت ثبات سفره مردم همزمان با توسعه فرهنگ حجاب