مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-31سياسي

استان سمنان 3 پردیس تخصصی علم و فناوری دارد


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: در سراسر کشور 35 پردیس تخصصی وجود دارد که سه مورد از آنها سهم پارک علم و فناوری استان است و این نشان از ظرفیت های خوب فناوری استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نظری در حاشیه بازدید وزیر کشور از مجموعه شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود همزمان با صبح پنجشنبه بیان کرد: سمنان در زمره استان های پیشرو در زمینه شرکت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه در کل کشورمان 35 پردیس تخصصی پارک علم و فناوری وجود دارد، افزود: در استان سمنان به تنهایی سه پردیس تخصصی ایجاد شده و در بخش های مختلف شامل کشاورزی، پزشکی، آی تی و … ارائه خدمات خواهد کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از ظرفیت های درخشان این استان در بخش دانش بنیان ها و تولیدات فناور سخن گفت و بیان داشت: پردیس های سلامت، کشاورزی و اقتصاد دیجیتال در استان سمنان سه پردیس تخصصی سرآمد در کشورمان محسوب می شوند.

نظری گفت: تنها در استان سمنان 80 شرکت فناور و دانش بنیان در زمینه هوش مصنوعی، های تک و تولید محتوا مشغول به فعالیت هستند که نشان از داشته ها و ظرفیت های خوب علمی در این حوزه می دهد.

وی با بیان اینکه در مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان 490 شرکت فناور مشغول به فعالیت هستند، گفت: تعداد واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 3 پردیس تخصصی علم و فناوری دارد

استان سمنان 3 پردیس تخصصی علم و فناوری دارد