مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-02بين الملل

توجه به راهبرد کلان برای جلوگیری از تبعات تراز منفی آب خزر


فرمانده مرزبانی استان گیلان با بیان اینکه پس رفت آب خزر یکی از چالش های این دریا است، گفت: کشورهای مشترک المنافع خزر راهبرد کلانی را در جلوگیری از تبعات منفی تراز آب این دریا در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/گیلان فرمانده مرزبانی استان گیلان با بیان اینکه پس رفت آب خزر یکی از چالش های این دریا است، گفت: کشورهای مشترک المنافع خزر راهبرد کلانی را در جلوگیری از تبعات منفی تراز آب این دریا در دستور کار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ اصغر بازگیر، امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی بندر انزلی اظهار کرد: مرزهای استان گیلان با توجه به وسعت طول سواحل حدود 310 کیلومتر سیزدهمین مرزهای کشور را از 17 استان مرزی تشکیل می دهد.

وی افزود: پایگاه بندر انزلی از لحاظ وسعت با توجه به 10 حوزه مسئولیتی که در مجاورت 10 شهرستان مرزی دارد تقریباً یک دهم مرزهای استان را پوشش می دهد.

بازگیر با تاکید بر اینکه فرصت های این بندر و حوزه مسئولیتی پایگاه انزلی خیلی زیاد است، تصریح کرد: با نگاهی به موقعیت سوق الجیشی بندر انزلی و اینکه مرزهای استان گیلان دروازه اوراسیا محسوب می شود بسیار دارای اهمیت است اما در عین فرصت، چالش هایی هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به راهبرد کلان برای جلوگیری از تبعات تراز منفی آب خزر

توجه به راهبرد کلان برای جلوگیری از تبعات تراز منفی آب خزر