مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04اجتماعي

جابجایی زائران کربلا با 396 دستگاه ناوگان عمومی در زنجان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: در راستای اعزام زائران زنجانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین(ع) است و از ابتدای شروع ستاد اربعین تا کنون 396 دستگاه ناوگان عمومی مسافری، - جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جابجایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تشدید نظارت ها بر عملکرد شرکت ها و  ناوگان های حمل ونقل عمومی خبر داد و افزود: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس ها به صورت شبانه روز با استقرار 13 اکیپ در ترمینال استان انجام می شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان های عمومی مسافری، نظارت ها از طریق سامانه های کنترل داب و دوربین های پلاک خوان در جاده ها انجام می شود که در صورت مشاهده تخلف در کمسیون های مربوطه رسیدگی می شود.

اعزام 20دستگاه ماشین آلات راهداری زنجان به مرز مهران قزوینیان در ادامه از اعزام 20دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به همراه پیکاپ های تندرو برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی زائران کربلا با 396 دستگاه ناوگان عمومی در زنجان

جابجایی زائران کربلا با 396 دستگاه ناوگان عمومی در زنجان