مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-28اقتصادي

پروژه های راهداری تفرش با صرف 33 میلیارد تومان بهره برداری شد


پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای تفرش با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش شامل آسفالت، روکش آسفالت و احداث روشنایی با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه نیمه تمام پل طریز آباد پس از 16 سال بلاتکلیفی و چشم انتظاری برای افتتاح، با صرف 160 میلیارد ریال اعتبار ظرف یکسال گذشته، امروز به بهره برداری رسید.

طول این پل سه دهانه 60 متر و طول کل مسیر آماده سازی پروژه 1200 متر است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آیین گفت: از حدود یک هزار و 180 پروژه عمرانی و اقتصادی خرد و کلان که در هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسد، 63 پروژه سهم شهرستان تفرش است.

وی افزود: این پروژه ها عموماً مورد بهره برداری قرار می گیرند و در مجموع با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد تومان برای 233 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: پروژه های هفته دولت شهرستان تفرش در حوزه های عمران شهری، برق، سلامت، راهداری و کشاورزی است که از دست اندرکاران اجرای این پروژه ها، مردم و شوراهای شهر و روستا که کمک کردند این طرح ها با سرعت مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راهداری تفرش با صرف 33 میلیارد تومان بهره برداری شد

پروژه های راهداری تفرش با صرف 33 میلیارد تومان بهره برداری شد