مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-20بين الملل

کرانه باختری در مسیر تبدیل شدن به غزه ای دیگر


عملیات های مقاومتی و ضد صهیونیستی فلسطینیان در کرانه باختری از نظر کمی و کیفی رو به افزایش و بهبود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در گزارشی نوشت: طی شش ماه گذشته یعنی از ماه مارس تا انتهای اوت گذشته بیش از 40 عملیات علیه اهداف صهیونیستی اتفاق افتاده است.

این عملیات ها گاها تیراندازی بوده و بعضی وقت ها بمب گذاری یا حمله با سلاح سرد بوده و به طور میانگین هر هفته دو عملیات بزرگ اتفاق افتاده است که این عدد بالایی بوده و نگرانی صهیونیست ها را به دنبال داشته است.

نقشه عملیات ها در کرانه باختری در بازه زمانی مورد اشاره حاکی از آن است که بیشتر مجریان این عملیات ها از ساکنان مناطق شمالی کرانه باختری به ویژه دو شهر جنین و نابلس (15 عملیات) هستند.

توزیع جغرافیایی دیگر عملیات ها در مرکز و جنوب کرانه باختری هم به این ترتیب است: رام الله (7 عملیات)، اریحا (2 عملیات)، قدس (10 عملیات)، بیت لحم (2 عملیات) و الخلیل (7 عملیات).

در حالی که سرویس های امنیتی صهیونیستی تلاش می کنند تا منبع حملات فلسطینیان همچنان در شمال کرانه باختری محصور بماند و به دیگر مناطق کشیده نشود و در دیگر شهرها به شیوه ای کاملا محدود باشد، در مقابل گروه های مقاومت فلسطین می کوشند دایره حملات خود را در برخی مناطق گسترش دهند و البته وضعیت ویژه برخی مناطق را هم مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرانه باختری در مسیر تبدیل شدن به غزه ای دیگر

کرانه باختری در مسیر تبدیل شدن به غزه ای دیگر