مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-15بين الملل

اتهامات جنایی علیه هانتر بایدن برایش 25 سال حبس در پی دارد


پسر بایدن اکنون با یک مورد اتهام جنایی خرید سلاح در زمانی که مصرف کننده مواد مخدر بوده، روبروست که برایش 25 سال حبس در پی خواهد داشت.

- پسر بایدن اکنون با یک مورد اتهام جنایی خرید سلاح در زمانی که مصرف کننده مواد مخدر بوده، روبروست که برایش 25 سال حبس در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری ای.

بی.

سی، بر اساس تحقیقات دیوید وایز، بازرسی که توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا برای تحقیق از خانواده بایدن منصوب شده، هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در صورت محکومیت در این پرونده جدید با 25 سال حبس روبرو خواهد شد.

کیفرخواست علیه هانتر بایدن، وی را به اظهارات نادرست در خرید سلاح گرم و اظهارات نادرست مربوط به اطلاعاتی که باید توسط خریدار دارای مجوز فدرال اسلحه گرم ارائه شود، متهم می کند.

این اتهامات جدید درست چند ماه پس از یک توافق که ناکام ماند، مطرح شده که بر اساس آن هانتر بایدن به جرایم مالیاتی خود برای اجتناب از پیگرد حقوقی اعتراف کرد.

دو مورد از این اتهامات مربوط به این واقعیت است که هانتر بایدن اطلاعات نادرستی برای خرید یک اسلحه کلت ارائه و استفاده از مواد مخدر را رد کرده و سومین مورد هم در اختیار داشتن سلاح در هنگام استعمال مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات جنایی علیه هانتر بایدن برایش 25 سال حبس در پی دارد

اتهامات جنایی علیه هانتر بایدن برایش 25 سال حبس در پی دارد