مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-19اقتصادي

1700 کارخانه فعال در کربلا وجود دارد


حدود 1700 کارخانه از جمله صنایع غذایی و صنایع شیمیایی در کربلا وجود دارد و تمایل داریم تا ایران در عراق سرمایه گذاری در پروژه های مختلف داشته باشد تا به تولید مشترک برسیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاظم جواد یاسین رییس اتاق صنایع کربلا در همایش راهکارهای توسعه تجارت پایدار ایران و عراق در افق 2025 که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت هم افزایی بین دو ملت و دولت ایران و عراق با توجه به اینکه دو کشور دوست هستند بر کسی پوشیده نیست.

  وی افزود : هر دو ملت ایران و عراق دستخوش دسیسه هایی هستند که توسط امپریالیسم آمریکا و صهیونیست جهانی برای آنها چیده شده است لذا نیازمند آن هستیم که دو ملت در زمینه های اقتصادی با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

  یاسین بیان داشت:  ایران و عراق در یک سنگر واحد هستند و به خوبی می دانیم که چه دسیسه هایی برای ما برنامه ریزی شده است و می خواهند آینده ما را خراب کنند.

  وی فزود:  ایران بیش از 4 دهه مورد تحریم های ظالمانه بوده اما دستاوردهایی در زمینه های اقتصادی داشته که حتی دشمنان قبل از دوستان به آن اعتراف می کنند و این موضوع باعث افتخار و سربلندی ما عراقی ها است.

  یاسین اظهار داشت:  تجارت بین ایران و عراق باید یک تجارت منسجم با تراز تجاری همسان باشد تا بتواند به دو کشور خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 کارخانه فعال در کربلا وجود دارد

1700 کارخانه فعال در کربلا وجود دارد