مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-10اجتماعي

دمای هوای آذربایجان شرقی کاهش می یابد


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی به جو منطقه، دمای هوا کاهش یافته و بارش های رگباری استان را فرا می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، عبور سامانه بارشی از عرض های شمالی کشور موجب افزایش ابر، بارش باران به صورت رگبار و غرش آذرخش به ویژه در نواحی شمالی و شرقی و بارش تگرگ و برخورد آذرخش در نواحی مستعد استان می شود.

وی با بیان اینکه این وضع تا اواخر این هفته در استان حاکم می شود، اظهار کرد: تشدید بارش های رگباری موجب آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه وزش باد و تندبادهای لحظه ای در روزهای دوشنبه و سه شنبه موجب خیزش گرد و خاک می شود، گفت: احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه های سبک وجود دارد، بنابراین محکم کردن سازه های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و فرسوده ضروری است.

امیدفر، خواستار لغو سفرهای غیرضروری، عدم اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و پرهیز از صعود به مناطق مرتفع و کوهستانی و انجام فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای آذربایجان شرقی کاهش می یابد

دمای هوای آذربایجان شرقی کاهش می یابد