مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-17اقتصادي

رییس سازمان حمل و نقل بوشهر: کمبود اتوبوس های شهری در بوشهر برطرف می شود


رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: با اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید، شمار اتوبوس های فعال ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر به 25 دستگاه افزایش یافت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، رضا فرشیان رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر در اوایل تابستان 14 اتوبوس فعال داشت که در 20 روز اخیر هفت دستگاه اتوبوس پس از انجام تعمیرات نوسازی و بهسازی به ناوگان اضافه و شمار اتوبوس های فعال در سطح شهر به 21 دستگاه رسید.

  وی افزود: به تازگی نیز با پیگیری های انجام شده چهار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر اضافه شد و تعداد اتوبوس های شهری به 25 دستگاه افزایش پیدا کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه از مجموع 20 اتوبوس خریداری شده تاکنون 10 دستگاه تحویل شهرداری بوشهر شده است، اضافه داشت: فرایند تحویل 10 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق این مهم، کمبود اتوبوس های شهری در بوشهر برطرف می شود.

  وی بیان داشت: امید است با اتمام طرح ساماندهی، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر برای مهرماه و بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حمل و نقل بوشهر: کمبود اتوبوس های شهری در بوشهر برطرف می شود

رییس سازمان حمل و نقل بوشهر: کمبود اتوبوس های شهری در بوشهر برطرف می شود