مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-20سياسي

حفظ تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از دستاوردهای هشت سال جنگ نابرابر است


فرمانده اسبق لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام گفت: حفظ تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از مهمترین افتخارات و دستاوردهای بجامانده از دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده اسبق لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام گفت: حفظ تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از مهمترین افتخارات و دستاوردهای بجامانده از دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد میرجانی در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان ساوه که 29 شهریورماه همراه با پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: در 31 شهریورماه رژیم بعث در یک هجوم نابرابر و سراسری با حمایت مستکبران عالم بنا داشت که ظرف چند روز تهران را فتح کند و حتی شهرهای مرزی کشور به اشغال دشمن درآمد و نزدیک به 22 هزار کیلومتر از خاک ایران به تصرف درآمد.

وی با بیان اینکه 37 روز جنگ در خرمشهر خط بطلانی بر برنامه های دشمن دانست و افزود: عراق به دنبال تصرف خوزستان و سپس سازماندهی پنج لشکر برای حرکت به تهران بود اما رزمندگان اسلام در مدت زمان مقاومت در خرمشهر این پنج لشکر دشمن را منهدم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از دستاوردهای هشت سال جنگ نابرابر است

حفظ تمامیت ارضی و جغرافیایی ایران از دستاوردهای هشت سال جنگ نابرابر است