مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-12سياسي

نزدیک شدن مسئولان به مردم به درک واقعی از نیازهای روز جامعه کمک می کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فاصله گرفتن از عامه مردم هیچ تناسبی با انقلاب و انقلابی گری ندارد و نزدیک شدن مسئولان به مردم به درک واقعی از نیازهای روز جامعه کمک می کند تا در حمایت از مردم و پیگیری مطالبات به صورت دقیق عمل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فاصله گرفتن از عامه مردم هیچ تناسبی با انقلاب و انقلابی گری ندارد و نزدیک شدن مسئولان به مردم به درک واقعی از نیازهای روز جامعه کمک می کند تا در حمایت از مردم و پیگیری مطالبات به صورت دقیق عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز سه شنبه، 21 شهریور در آیین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان شبستر عنوان کرد: ائمه جمعه موقعیت و سرمایه اجتماعی خود را به اعتبار جمهوری اسلامی کسب کرده اند، پس باید از لحاظ سیر و سلوک نزدیکترین فرد به سیره امام راحل و رهبری و در واقع مبانی ارزشی انقلابی و دینی باشند.

وی با اشاره به اینکه اساساً لباس روحانیت یک مسئولیت اجتماعی است، تشریح کرد: مسئولیت اجتماعی این لباس اینست که حاضرم همه سختیها را به جان بخرم اما مردم آرامش داشته و آسوده خاطر باشند که در بحث ارتباط ائمه جمعه با مردم، این مسئله گسترده تر می شود و مسئولیت اجتماعی و سیاسی بیشتری بر عهده آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن مسئولان به مردم به درک واقعی از نیازهای روز جامعه کمک می کند

نزدیک شدن مسئولان به مردم به درک واقعی از نیازهای روز جامعه کمک می کند