مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-28دانش

با این سازوکار جدید، پایان نامه های دکتری دیگر خاک نمی خورند


یک رویه جدید که امسال برای نخستین بار در جذب دانشجوی مقطع دکتری دنبال می شود، قدم بزرگی است برای اینکه پایان نامه ها در راستای حل مشکلات کشور تعریف شوند و رابطه صنعت و دانشگاه ارتقاء پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، امسال، روند پذیرش دانشجویان، تغییرات مثبتی را به همراه داشته است.

پذیرش دانشجوی دکتری به صورت استادمحور از این دست تغییرات است که نشان می دهد وزارت علوم یک گام مثبت به سمت مسائل کشور برداشته است.

گام مثبتی که لازم است با وسعت و عمق بیشتری در آینده دنبال شود.

یک تفاوت بزرگ! اگر سری به کانال های اعلام موقعیت های تحصیل در خارج یا به اصطلاح پوزیشن های اپلای بزنیم با انبوهی از اطلاعیه های این چنینی از دانشگاه های سراسر جهان مواجه می شویم: سلام به همگی! ما دنبال یک دانشجوی دوره PhD برای پیوستن به آزمایشگاه مان می گردیم.

این موقعیت به صورت کامل تأمین مالی می شود و اگر علاقه مند به کشف اطلاعات جدید در این موضوع هستید، لطفا از طریق لینک زیر درخواست خود را اعلام کنید.

  اطلاعیه هایی که بیشتر شبیه به اطلاعیه های دعوت به همکاری و استخدام است.

با رفتن به لینک مندرج، اطلاعات بیشتری از موقعیت از جمله معرفی استاد، پروژه و دانشگاه کسب می کنیم و نکته ای که به چشم می خورد این است که اهداف مطالعه و موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این سازوکار جدید، پایان نامه های دکتری دیگر خاک نمی خورند

با این سازوکار جدید، پایان نامه های دکتری دیگر خاک نمی خورند