مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10سياسي

22 درخواست تاسیس حزب در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی شد


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 درباره چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی گفت: در پنجمین جلسه این کمیسیون، 22 درخواست تاسیس حزب، - مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 درباره چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی گفت: در پنجمین جلسه این کمیسیون، 22 درخواست تاسیس حزب، تشکیل جبهه، بررسی مجامع عمومی و تاسیس شعب احزاب در استان ها بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالله مرادی در نشست خبری بعد از پنجمین جلسه کمیسیون احزاب، با تاکید بر رعایت مفاد قانون در برگزاری مجامع عمومی و تشکیل ارکان حزب در موعد و حدنصاب مقرر در اساسنامه، پایان شهریور را آخرین فرصت برای احزاب سیاسی جهت اعلام زمان برگزاری مجامع آنها برشمرد.

وی افزود: در این جلسه سه مصوبه در مورد کلیات فعالیت حزبی از جمله: نظام مند شدن تشکیل جبهه های سیاسی، چگونگی حضور احزاب سیاسی در برنامه های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و اصلاح الگوی اساسنامه احزاب، مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه کمیسیون احزاب به استناد قانون احزاب مصوب سال 1394 مقرر کرد: متقاضیان تشکیل جبهه، فرم های مربوطه که به امضا و مهر دبیران کل احزاب متقاضی رسیده را با ذکر محدوده زمانی و نیز نوع فعالیت جبهه به کمیسیون اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 درخواست تاسیس حزب در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی شد

22 درخواست تاسیس حزب در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی شد