مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-27سياسي

با هوشمندسازی «نظام مالیاتی»، راه های فرار مالیاتی بسته می شود


سیدمحمد هادی سبحانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک از توابع استان قزوین، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که در حوزه اصلاح فرایندهای مالیات ستانی، هوشمند شدن مالیات ستانی و گذار از نظام مالیات ستانی سنتی که مبتنی بر چانه زنی ها بوده صورت گرفته امیدواریم توفیقات خوبی برای جلوگیری از فرار مالیاتی کسب کنیم.

  وی افزود: استفاده از الگوریتم های هوشمند و شرکت های دانش بنیان برای شناسایی مودیان جدید یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی کشور است تا عدالت در حوزه مالیاتی بیش از پیش تحقق یابد.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور ادامه داد: بخشی از فعالین اقتصادی در کشور، قانونمدار و شفاف هستند و مالیات خود را پرداخت می کنند اما برخی فعالان اقتصادی، سوء استفاده کرده و فعالیت های غیر شفاف و زیرزمینی دارند که به ضرر فعالین اقتصادی منضبط و شفاف است و تلاش می شود با شناسایی مودیان جدید، عدالت در حوزه مالیاتی مستقر شود.

  سبحانیان بیان کرد: طی دو سال اخیر توفیقات خوبی کسب کرده ایم و میزان مودیان مالیات پرداز در کشور دو برابر شده که با استفاده از ظرفیت پایگاه های اطلاعاتی کشور که در اختیار سازمان اداره کل امور مالیاتی قرار گرفته و نیز استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، توف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هوشمندسازی «نظام مالیاتی»، راه های فرار مالیاتی بسته می شود

با هوشمندسازی «نظام مالیاتی»، راه های فرار مالیاتی بسته می شود