مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-28سياسي

سردار جلالی : نیازمند آرایش دفاعی یکپارچه در بدنه اجرایی کشور هستیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت هفته دولت، ارتقای سطح بازدارندگی و دفاعی کشور به ویژه در حوزه های حفاظت از زیرساخت ها و صیانت از مردم، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت هفته دولت، ارتقای سطح بازدارندگی و دفاعی کشور به ویژه در حوزه های حفاظت از زیرساخت ها و صیانت از مردم، را نیازمند هم افزایی بین بخش های کشوری و لشکری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سردار غلامرضا جلالی آمده است: پیوند یاد یاران باوفای امام و انقلاب، شهدای سرافراز، رجایی و باهنر با ایام هفته دولت، یادآور اتحاد ارزشمند و تاریخی ملت انقلابی و دولت مردمی به عنوان دستاوردی ارزشمند و میراثی معنوی و جاودانه برای آموختن منش و روش صادقانه آن خدمتگزاران خدوم است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا که فریاد حق طلبی و استقلال و آزادی سر داد، با انواع توطئه ها و دسیسه ها از سوی استکبار روبه رو شد که در این میان دولت های مختلف به فراخور زمان همواره در صف اول، هدف هجمه دشمنان قرار گرفته اند.

راهبرد موفق دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم توانست کمک شایان توجهی در کشور برای مبارزه با تهدیدات و کاهش سطح دشمنی ها در راستای تحقق و دستیابی به ایران قوی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی : نیازمند آرایش دفاعی یکپارچه در بدنه اجرایی کشور هستیم

سردار جلالی : نیازمند آرایش دفاعی یکپارچه در بدنه اجرایی کشور هستیم