مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-28بين الملل

«اردوغان» هفته آینده به روسیه سفر می کند


رسانه ها از سفر هفته آینده رییس جمهور ترکیه به روسیه خبر داده و زمان دیدار وی با همتای روس خود را جمعه آتی اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه امروز دوشنبه گفت که رجب طیب اردوغان رییس جمهور کشورش به زودی به روسیه سفر خواهد کرد تا در مورد توافق غلات سازمان ملل در دریای سیاه با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفتگو کند.

در همین رابطه، عمر چلیک سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در این خصوص گفت که اردوغان به زودی عازم سوچی در روسیه خواهد شد؛ اما مشخص نکرد که آیا با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز دیدار خواهد کرد یا خیر.

وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: پس از این سفر ممکن است تحولاتی رخ دهد و مراحل جدیدی در مورد توافق غلات دریای سیاه آغاز شود.

خبرگزاری رویترز در پایان اضافه کرد که بلومبرگ با استناد به دو منبع ناشناس گزارش داد: انتظار می رود اردوغان هفته آینده احتمالا در 8 سپتامبر (جمعه، 17 شهریور ماه) قبل از سفر به نشست گروه- 20 در هند، با پوتین در روسیه دیدار کند.

یک منبع آگاه از روند مذاکرات بر سر توافق صادرات غلات از دریای سیاه پیشتر اعلام کرد که در جریان مذاکرات آتی میان ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترک وی، تا حد زیادی آینده توافق غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اردوغان» هفته آینده به روسیه سفر می کند

«اردوغان» هفته آینده به روسیه سفر می کند