مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-30فرهنگي

روایتی از پشت پرده شروع جنگ ایران و عراق در «تارکد» / اسناد منتشرنشده چه می گویند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صالح نیکنام کارگردان «تارکد» درباره قسمت جدید این مستند گفت: در قسمت پنجم زمینه های شروع جنگ ایران و عراق بررسی می شود و نقش بازیگران مختلف این جنگ از آمریکا تا صدام و پهلوی بررسی می شود که با نگاهی به اسناد در یکی دو دهه قبل واکاوی می شود.

- روایتی از پشت پرده شروع جنگ ایران و عراق در تارکد / اسناد منتشرنشده چه می گویند؟ تارکد به کارگردانی محمد صالح نیکنام در پنجمین قسمت فردا پنجشنبه 9 شهریور ساعت 22 با عنوان کورتاژ به پخش می رسد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صالح نیکنام کارگردان تارکد درباره قسمت جدید این مستند گفت: در قسمت پنجم زمینه های شروع جنگ ایران و عراق بررسی می شود و نقش بازیگران مختلف این جنگ از آمریکا تا صدام و پهلوی بررسی می شود که با نگاهی به اسناد در یکی دو دهه قبل واکاوی می شود.

  تارکد ، مجموعه مستند 10 قسمتی و آرشیوی است که به تعدادی از حساس ترین موضوعات در تاریخ انقلاب اسلامی می پردازد و با استفاده از مجموعه اسناد پژوهشی دقیق، جزییات کمتر شنیده شده از آن رویداد ها را بیان می کند.

 این مجموعه به موضوعات مهم امنیتی تاریخ انقلاب از جمله کارنامه سیاسی شهید بهشتی و ترور وی، آغاز جنگ تحمیلی، پشت پرده حملات شیمیایی عراق در دفاع مقدس، پرونده ابراهیم یزدی، فرار بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پشت پرده شروع جنگ ایران و عراق در «تارکد» / اسناد منتشرنشده چه می گویند؟

روایتی از پشت پرده شروع جنگ ایران و عراق در «تارکد» / اسناد منتشرنشده چه می گویند؟