مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-20سياسي

مشکلات اهواز روی هم جمع شده اند


مشکلات شهر اهواز روی هم جمع شده اند، کاری به گذشته نداریم و باید اکنون را نگاه کنیم که ما مسؤولان حاضر برای شهر چه کاری انجام داده ایم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مشکلات شهر اهواز روی هم جمع شده اند، کاری به گذشته نداریم و باید اکنون را نگاه کنیم که ما مسؤولان حاضر برای شهر چه کاری انجام داده ایم؟ وی افزود: نمی توانیم فرافکنی کنیم که سال ها در شهر کار صورت نگرفته بلکه حرف ما این است که هر کدام از ما با توجه به شرایط و مسئولیتی که بر عهده داریم باید برای توسعه شهر کمک کنیم.

سرپرست فرمانداری اهواز به موضوع سد معبر دست فروشان میوه، گفت: خیلی از شهرهای مهم کشور یک مرکز میوه و تره بار محله ای دارند که قیمت میوه را به شدت کاهش می دهد اما در اهواز چنین مراکزی وجود ندارد و خلأ آن احساس می شود.

وی ادامه داد: این خلأ با حضور چند دست فروش و وانتی که اتفاقا مشکلات زیادی را بوجود می آورند، پر می کنند و جای مراکز میوه و تره بار را برای مردم می گیرند.

احمد موالی زاده تصریح کرد: خیلی از کلانشهرهای کشور میدان میوه و تره بار دارند که متأسفانه اهواز از وجود چنین مراکزی برخوردار نیست و نسبت به وجود چنین مشکلی گله مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اهواز روی هم جمع شده اند

مشکلات اهواز روی هم جمع شده اند