مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-26سياسي

9 طرح عمرانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بخش خرمدشت اجرا می شود


قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح کشور است که بر این اساس در بخش خرمدشت 4 طرح در حوزه راه روستایی و 5 طرح در حوزه آبرسانی را در دست اقدام داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت سید مهدی خضری بخشدار خرمدشت با همراهی رؤسای ادارات بخش، شهردار و شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل بخشداری، صبح امروز با امام جمعه خرمدشت دیدار کردند.

خضری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید از شهدا درس پایداری و عزت آفرینی را گرفت.

دولتمردان باید مانند شهید رجایی و باهنر خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند و با تلاش صادقانه، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

بخشدار خرمدشت افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشروی ایران اسلامی تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته است و بر این اساس ضرورت دارد مردم و مسوولان هوشیارانه به مسیر پیش رو توجه کنند.

وی اذعان کرد: از محوری ترین سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت های بومی و موجود کشور با همراهی مردم در امور مدیریتی است که با این اقدام گام های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح عمرانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بخش خرمدشت اجرا می شود

9 طرح عمرانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بخش خرمدشت اجرا می شود