مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-21اجتماعي

کسب 6 مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی توسط دانش آموزان ساروی


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب 6 مدال توسط دانش آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب 6 مدال توسط دانش آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

عبدالرحیم احمدزاده امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این دستاورد مهم علمی و آموزشی اظهار کرد: المپیادهای علمی یکی از شاخص های مهم سنجش کیفیت آموزش در دستگاه تعلیم و تربیت شناخته می شود و آموزش و پرورش ناحیه یک ساری هم هرساله برای آن برنامه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه تجربه نشان می دهد افرادی که در مقطع ابتدایی در طرح جابربن حیان موفق می شوند در مقطع متوسطه اول در جشنواره خوارزمی، شرکت فعال دارند، افزود: برگزیدگان جشنواره خوارزمی نیز در مقطع متوسطه دوم در المپیادهای علمی در رشته های مورد نظر به فراخور علاقه خود، شرکت می کنند و مهم تر از همه، شرکت کنندگان و برگزیدگان المپیادهای علمی، اغلب در رشته های مورد علاقه در دانشگاه های معتبر و صاحب نام پذیرفته می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تصریح کرد: همین روند نشان می دهد کسانی که در مسیر این جشنواره ها و المپیادهای علمی قرار می گیرند، وارد فرایند نخبگی می شوند و بی راه نیست اگر بگوییم هرکدام از دانش آموزان شرکت کننده و برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 6 مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی توسط دانش آموزان ساروی

کسب 6 مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی توسط دانش آموزان ساروی