مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:162023-08-24اقتصادي

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از قانون «خانواده و جوانی جمعیت»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین خزاعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: بانک قرض الحسنه یک بانک تخصصی قرضه الحسنه است و به سپرده های آن سود تعلق نمی گیرد.

 وی عنوان کرد: در بازار پر تورم سال های اخیر یعنی از سال 96 تا سال گذشته اقبال از سپرده های قرض الحسنه به دلیل تورم و افت پول ملی باید در جامعه کم می شد، اما متوسط رشد منابع در شش سال گذشته بالای 80 درصد بوده است.

 خزاعی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 109درصد رشد منابع داشتیم، گفت: ما در حوزه تخصیص مصارف به صورت کلی، منابعی که در اختیارمان قرار گرفت باید 87 درصد آن را در سطح استان کرمان هزینه می کردیم، اما در سال گذشته بیش از 90 درصد منابع را هزینه کردیم.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز داشت: در حوزه رونق تولید و مسؤولیت اجتماعی خود، خدماتی در زمینه مسائل عام المنفعه، بیمه خانوارهای روستایی و .

انجام داده ایم.

خزاعی تصریح کرد: سال گذشته در راستای مسؤولیت اجتماعی در طرح شهید سلیمانی به دانشگاه های علوم پزشکی استان تجهیزاتی اهدا شد که هزینه کل این تجهیزات 700 میلیون تومان بود.

 وی عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی با اجرای طرح کالا کارت از تولید حمایت کردیم و هم جلوی رشد نقدینگی و تورم را گرفتیم به این صورت که تسهیلاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از قانون «خانواده و جوانی جمعیت»

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از قانون «خانواده و جوانی جمعیت»