مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-23حوادث

زوار اربعین از بردن داروهای ممنوعه به عراق خودداری کنند


ضروری است زائران از همراه داشتن هرگونه داروی ممنوعه و مشکوک به عراق خودداری کنند.

- سرهنگ فرج رستمی فرمانده مرزبانی استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه همراه داشتن هر گونه مواد مخدر در کشور عراق از سوی این کشور مجازات سختی را به دنبال دارد، گفت: زائران و مسافران گرامی باید در این رابطه به نکات تذکر داده شده توجه نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعدادی از کشورهای عربی، قرص های مختلفی چون اعصاب، فنوباربیتال، والیوم مواد مخدر تلقی میشود، با حاملان و مصرف کنندگان این داروها برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام به بررسی برخی مفاد قانونی مبارزه با مواد مخدر در کشور عراق پرداخت و ادامه داد: ضروری است در این رابطه زائران بیشتر توجه کرده و از همراه داشتن هر گونه داروی گیاهی مشکوک و همچنین قرص های روان گردان شبیه به مواد مخدراز جمله متادون و یا قرص های آرام بخش شامل انواع مسکن های حاوی کدیین، دیازپام، فلورازپام، کلونازپام، اکسازپام، لورازپام خودداری نمایند.

  سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر دولت عراق تمام ورودی های کشور خود را با امکانات کنترلی و حفاظتی پیشرفته مجهز کرده و همچنین با بهره گیری از کادر متخصص مبادرت به شناسایی زائران معتاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار اربعین از بردن داروهای ممنوعه به عراق خودداری کنند

زوار اربعین از بردن داروهای ممنوعه به عراق خودداری کنند