مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-31سياسي

خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید هر چه سریع تر نسبت به ارتقای خدمات آن تدابیری اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان خیریه رحیمیان شهر الوند که به همراه رییس مرکز بهداشت این شهرستان صورت گرفت اظهار کرد: بیمارستان رحیمیان طی سالیان گذشته با نیت خیرخواهانه خیرین و به منظور بهره مندی مردم از خدمات درمانی احداث شده و این اقدام خداپسندانه جای تقدیر دارد و می بایست این زیرساخت ایجاد شده به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد و نیاز درمانی شهروندان را مرتفع کند.

وی افزود: فعالیت این بیمارستان در سال های گذشته همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده و در نهایت مدیریت این مرکز به بخش دولتی واگذار شده است، اما آنطور که باید مورد استفاده قرار نمی گیرد و پاسخگوی نیاز درمانی مردم این شهرستان نیست.

تقی زاده بیان کرد: در حال حاضر از ظرفیت این بیمارستان به صورت حداقلی استفاده می شود و از حیث پزشک متخصص، جراح، کادر درمان و برخی امکانات با کمبودهای جدی روبرو است، به گونه ای که بخش های تخصصی در برخی ایام هفته فعال هستند و همین امر موجب می شود شهروندان برای اقدامات درمانی خود به ناچار به مرکز استان عزیمت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست