مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-21پزشكي

بیمارستان تامین اجتماعی چابهار بزودی کلنگ زنی می شود


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با اشاره به کمبود تخت های بیمارستانی و کم بودن شاخص های سلامت، گفت: بزودی بیمارستان تامین اجتماعی چابهار کلنگ زنی می شود تا شاهد کمتر شدن مشکلات حوزه سلامت بندرچابهار باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با اشاره به کمبود تخت های بیمارستانی و کم بودن شاخص های سلامت، گفت: بزودی بیمارستان تامین اجتماعی چابهار کلنگ زنی می شود تا شاهد کمتر شدن مشکلات حوزه سلامت بندرچابهار باشیم.

جواد سپاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان های ایران با ضعیف ترین شاخص بهداشتی و درمانی است، برای مثال از جاسک تا راسک با حدود 700 کیلومتر فاصله، تنها با یک یعنی بیمارستان امام علی(ع) چابهار پوشش داده می شوند.

وی افزود: سرانه پزشک عمومی و متخصص نسبت به جمعیت سیستان و بلوچستان بویژه در چابهار وضعیتی نامناسبی دارد و این موضوع در جنوب استان حادتر است.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه این شهرستان با جمعیت 200 هزار نفر و زیر پوشش بیش از 700 هزار نفر شهرهای همجوار نیازمند بیش از یک هزار تخت بیمارستانی است ولی هم اینک کمتر از 200 تخت دارد، گفت: بیماران کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند و یا به نوعی می توان گفت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تامین اجتماعی چابهار بزودی کلنگ زنی می شود

بیمارستان تامین اجتماعی چابهار بزودی کلنگ زنی می شود