مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-13فرهنگي

استعفا دادن دبیر جشن خانه سینما / اختلاف نظر میان صنوف سینمایی


فرهاد توحیدی که پیش از این به عنوان دبیر جشن خانه سینما معرفی شده بود با انتشار متنی در صفحه مجازی خود از این سمت کناره گیری کرد.

- فرهاد توحیدی که پیش از این به عنوان دبیر جشن خانه سینما معرفی شده بود با انتشار متنی در صفحه مجازی خود از این سمت کناره گیری کرد.

فرهاد توحیدی از دبیری دوره بیست و سوم جشن خانه سینما استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرهاد توحیدی که پیش از این به عنوان دبیر جشن خانه سینما معرفی شده بود با انتشار متنی در صفحه مجازی خود از این سمت کناره گیری کرد.

در متن فرهاد توحیدی که خطاب به محمدمهدی عسگرپور رییس هیأت مدیره خانه سینما نوشته شده، آمده است: روز ملی سینما را به جنابعالی و اعضای هیأت مدیره تبریک عرض می کنم، گرامی داشت روز سینما بهانه ای است برای آنکه خانواده بزرگ سینمای ایران و دوستداران سینما گرد هم آیند و عشق و اشتیاق خود را به این هنر والا نشان دهند بی گمان بزرگان سینمای ایران نیز با همین نیت و انگیزه رونق بخشی به صنعت سینما این روز را در تقویم رسمی کشور گنجانده و جشن بزرگ سینمای ایران را بنیاد کردند تاریخچه برگزاری 22 دوره گذشته اما نشان می دهد که برگزاری آنها همواره متأثر از حوادث روز بوده است نیک آگاهید که برخی از صنوف مؤثر خانه سینما موافق برگزاری دوره بیست و سوم نیستند و بیم آن می رود که تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا دادن دبیر جشن خانه سینما / اختلاف نظر میان صنوف سینمایی

استعفا دادن دبیر جشن خانه سینما / اختلاف نظر میان صنوف سینمایی