مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-14ورزشي

درخشش کشتی گیران کهگیلویه وبویراحمدی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور


در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور فرنگی کاران کهگیلویه وبویراحمد ضمن کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز، بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پایان رقابت های کشتی فرنگی نونهالان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد، نمایندگان شایسته استان با درخشش خود موفق به کسب 2 مدال طلا یک نقره و یک برنز شدند.

بر پایه این گزارش در این رقابت ها در وزن 44 کیلوگرم شاهرخ صدیق به مربیگری خوب عبدی نسب و باقری در دور اول استراحت داشت و در دوره های دوم و سوم و چهارم با نتیجه مشابه 9 بر صفر بر کشتی گیرانی از استان های اردبیل ، تهران و کردستان غلبه کرد و به فینال مسابقات رسید، شاهرخ صدیق در فینال در یک کشتی حساس و نفس گیر توانست با نتیجه 4 بر 4 کشتی گیر پرقدرت خوزستان را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

در وزن 100 کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با مربیگری سجاد جوشن در دوره اول استراحت داشت و در دوره های دوم، سوم و چهارم با غلبه بر کشتی گیرانی از استان های کردستان ، اصفهان و فارس با ضربه فنی به فینال مسابقات راه پیدا کند، خردمند واعظ در فینال هم توانست کشتی گیر آذربایجان شرقی را با ضربه فنی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت ها برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کشتی گیران کهگیلویه وبویراحمدی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور

درخشش کشتی گیران کهگیلویه وبویراحمدی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور