مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-30فرهنگي

نمایشگاه خودروهای تاریخی در کرمان برپا می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه خودروهای تاریخی در روز جمعه 10 شهریورماه جاری از ساعت 16 تا 18 در باغ موزه هرندی کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه خودروهای تاریخی در روز جمعه 10 شهریورماه جاری از ساعت 16 تا 18 در باغ موزه هرندی کرمان خبر داد.

رضا بردبار امروز هشتم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه با همکاری انجمن دیده بان میراث و تمدن کارمانیا بوده و مقدمه ای برای برپایی نمایشگاه خودروهای تاریخی در هفته گردشگری است که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی خودروی تاریخی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود، افزود: کسانیکه علاقمند هستند در این نمایشگاه شرکت کرده و خودروی تاریخی خود را به نمایش بگذارند، می توانند با شماره همراه 09133409653 تماس حاصل کنند.

بردبار خاطرنشان کرد: باغ موزه هرندی یکی از جاذبه های تاریخی و شاخص استان کرمان به شمار می رود که در تلاشیم با برگزاری برنامه های متنوع مردم و گردشگران را به سوی این باغ تاریخی جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خودروهای تاریخی در کرمان برپا می شود

نمایشگاه خودروهای تاریخی در کرمان برپا می شود