مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-28ورزشي

ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به 4000 زائر در نجف


مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان واقع در هتل بستان به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف اشاره و اظهار کرد: - ایسنا/کرمان مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان واقع در هتل بستان به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف اشاره و اظهار کرد: تاکنون قریب به 4000 زائر از خدمات این درمانگاه بهره مند شدند.

یوسف سلیمانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تیم پزشکی و امدادی شامل 35 پزشک و پیراپزشک و 12 امدادگر اعزامی از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان از سوم شهریورماه جاری در این درمانگاه جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی مستقر شده اند.

وی با اشاره به ویزیت 1866 نفر توسط پزشکان عمومی و متخصص افزود: همچنین 2068 نفر نیز از خدمات پرستاری طی 48 ساعت گذشته بهره مند شدند.

سلیمانی با اشاره به ارائه خدمات پزشکان متخصص داخلی، زنان و زایمان، ارتوپد و طب اورژانس بیان کرد: خدمات تخصصی قلب و اطفال نیز در روزهای آتی در این درمانگاه به زائران ارائه خواهد شد.

مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان در نجف اشرف اظهار کرد: تاکنون 9 زائر با شرح حال گرمازدگی به این درمانگاه مراجعه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، وی افزود: خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین به زائرین امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به 4000 زائر در نجف

ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به 4000 زائر در نجف