مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-15بين الملل

همصدایی آمریکا با اروپا برای تداوم تحریم موشکی ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا  در آستانه یکی از بندهای غروب برجام و پایان تحریم های موشکی ایران اعلام کرد: واشنگتن با همکاری شرکای اروپایی خود برای مقابله با موشک های ایران تحریم ها را تقویت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در خصوص اقدامات آمریکا پس از منقضی شدن تحریم های تسلیحاتی ایران گفت: ما با همکاری شرکای خود در اروپا و آلمان و فرانسه و انگلیس برای مقابله با تهدیدهای مستمر جمهوری اسلامی ایران آماده هستیم و از جمله در مورد موشک ها و انتقال تسلیحات با برد وسیع، با ابزارهای یکجانبه و چند جانبه ای که در اختیار داریم، ایران را کنترل و تحریم ها را تقویت خواهیم کرد.

میلر در خصوص آزاد سازی وجوه ایران در کره جنوبی گفت: بر اساس مفاد قراردادی که منجر به آزادی پنج شهروند آمریکایی می شود، ایران فقط برای اهداف بشردوستانه به این منابع مالی دسترسی خواهد داشت، و این به نفع مردم ایران است نه حکومت.

وی همچنین درباره دوتابعیتی های دیگری که در ایران زندانی هستند، گفت: ما برای آنها هم تلاش می کنیم و به حکومت ایران فشار می آوریم تا آزادشان کند اما به اعتقاد ما این زندانیان توسط جمهوری اسلامی ایران مورد آزار و اذیت و ارعاب قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همصدایی آمریکا با اروپا برای تداوم تحریم موشکی ایران

همصدایی آمریکا با اروپا برای تداوم تحریم موشکی ایران