مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:162023-08-28اقتصادي

میراحمدی: تعداد زائران امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید مجید میراحمدی، رییس ستاد اربعین حسینی وزارت کشور، امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از پایانه های چزابه و شلمچه بازدیدی صورت گرفت و این دو مرزها را بسیار هماهنگ، منظم و با امکانات زیرساختی مناسب ارزیابی کردیم.

وی با بیان اینکه به زائران توصیه می کنم که اگر بر اساس مشخصات جغرافیایی به این مرزها نزدیک تر هستند، دو مرز خوزستان را برای تردد انتخاب کنند، گفت: در مجموع از ابتدای ماه صفر، بالغ بر 600 هزار نفر از این دو مرز تردد داشته اند که این آمار نسبت به زمان مشابه در سال قبل،  35 درصد افزایش داشته است.

رییس ستاد اربعین حسینی وزارت کشور، تصریح کرد: همکاری هایی که در استان خوزستان با مسؤولان عراقی صورت گرفته است،  بسیار خوب و در سطح عالی بوده و در هیچکدام از مقاطع گذشته چنین همکاری را شاهد نبوده ایم.

میراحمدی افزود: در سال گذشته و در موضوع حمل و نقل، بخشی از زائران ما به دلیل وجود برخی مشکلات در این حوزه از زیارت باز ماندند، اما در سال جاری به وفور در این زمینه پیش بینی شده است و تعداد 70  دستگاه اتوبوس برای کمک به حمل و نقل در خاک عراق تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: تعداد زائران امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است

میراحمدی: تعداد زائران امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است