مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-22سياسي

کسری 10 پایگاه امدادونجات جاده ای در زنجان به لحاظ آمایش سرزمینی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در استان 10 پایگاه امدادونجات جاده ای به لحاظ آمایش سرزمینی کسری داریم.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در استان 10 پایگاه امدادونجات جاده ای به لحاظ آمایش سرزمینی کسری داریم.

حکمت الله هاشمی شامگاه دیروز (30 شهریورماه) در دیدار با مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هلال احمر طرح کسری خدمت سربازی نجات گران فعال پایگاه های امداد و نجات جاده ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح در کمیسیون تلفیق مصوب شده است، عنوان کرد: انتظار داریم نمایندگان مجلس در صحن علنی به این مهم رای دهند که بر اساس آن به ازای هر سال فعالیت نجات گران یک تا دو ماه از خدمت سربازی آنها کسر شود.

وی با توضیح اینکه با تصویب این طرح بسیاری از نجات گران جوان هلال احمر با انگیزه مضاعفی به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد، یادآور شد: در حال حاضر بیش از یک هزار نجات گر در این استان براساس ثبت در سامانه با هلال احمر همکاری دارند.

هاشمی به ماده 23 اساسنامه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و متذکر شد: تقاضا داریم این ماده اصلاح شود؛ چرا که بر اساس آن دریافت حقوق به تبعیت از قانون استخدام کشوری است که دریافتی ها بسیار پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری 10 پایگاه امدادونجات جاده ای در زنجان به لحاظ آمایش سرزمینی

کسری 10 پایگاه امدادونجات جاده ای در زنجان به لحاظ آمایش سرزمینی