مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-10سياسي

پدیده های مجرمانه پرتکرار و نوظهور باید شناسایی شوند


پدیده ها و رفتارهای مجرمانه پرتکرار و نوظهور باید شناسایی شود و دادستانی باید نظام جدید تقویتی فرهنگی و اجتماعی در زندان و بیرون از زندان را مدنظر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه دادستان های پیشین و جدید عمومی و انقلاب کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی دادستان کل کشور و مسئولان ایرانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد در مراسم تودیع و معارفه دادستان استان کرمانشاه که در دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین اظهار کرد: تا زمانی که راه امام حسین (ع) عالم گیر شود زمانی نمانده و آن روز خیلی دیر نیست که عشق امام حسین (ع) سراسر دنیا را فرا می گیرد و شواهد این مسئله را برای ما مبرهن می کند.

وی عنوان کرد: امید داریم فرهنگ عاشورا و مبارزه با ظلم و گسترش احکام اسلام هر چه زودتر در سراسر عالم ظهور و بروز پیدا کند.

دادستان کل کشور در ادامه با توصیه های چند به دادستان مرکز کرمانشاه گفت: محور کار دادستان باید قانون باشد به این معنی که خود توجه به قانون داشته باشد، در فهم آن دقت کند و آن را به صورت دقیق و عادلانه برای همه اجرا کند.

وی با بیان اینکه دادستان کرمانشاه باید سند تحول قضایی را جدی بگیرد افزود: این سند در برخی قسمت ها نیاز به بازنگری دارد و شاید برخی قسمت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده های مجرمانه پرتکرار و نوظهور باید شناسایی شوند

پدیده های مجرمانه پرتکرار و نوظهور باید شناسایی شوند