مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-03فرهنگي

واکنش شیوا خسرومهر به اقدام غیراخلاقی اینترنشنال+عکس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی مصاحبه شیوا خسرومهر مبنی بر لزوم حمایت از بازیگرانی که با رعایت قوانین فعالیت می کنند، شبکه تروریستی اینترنشنال با تحریف جملات وی، - در پی مصاحبه شیوا خسرومهر با خبرگزاری فارس، شبکه معاند ایران اینترنشنال، جملات او را تحریف و به این بازیگر حمله کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی مصاحبه شیوا خسرومهر مبنی بر لزوم حمایت از بازیگرانی که با رعایت قوانین فعالیت می کنند، شبکه تروریستی اینترنشنال با تحریف جملات وی، به این بازیگر حمله کرده و او را فردی حکومتی خواند! این بازیگر در مصاحبه خود گفته بود: در این 10 ماه هیچ تماسی از سوی کارگردانان برای حضور در فیلم و سریال با من گرفته نشد و متاسفانه بنده پس از 25 سال فعالیت در حوزه بازیگری مجبور به شروع کار دیگری شدم تا از پس اجاره خانه و مخارج زندگی برآیم! البته من تنها نبوده ام و از مهر سال گذشته با اتفاقاتی که در جامعه افتاد، بسیاری از همکاران ما بیکار شدند.

شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، پس از اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه ای شبکه اینترنشنال در تحریف سخنانش و تحریک مخاطبان، در اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شیوا خسرومهر به اقدام غیراخلاقی اینترنشنال+عکس

واکنش شیوا خسرومهر به اقدام غیراخلاقی اینترنشنال+عکس