مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-26اقتصادي

126 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان افتتاح شد


فرماندار دامغان از افتتاح 126 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 386 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی دامغان که در سالن اجتماعات دانشگاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 123 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد تومان در هفته دولت سال 1402 در شهرستان دامغان افتتاح شد که نسبت به سال گذشته به لحاظ اعتباری پنج برابر شده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری، سه پروژه اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار دامغان بیان کرد: عملیات اجرایی 16 پروژه با اعتبار 208 میلیارد تومان نیز در این شهرستان آغاز شده است.

علی اکبر علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقدامات دولت آیت الله رییسی بسیار ارزنده است؛ این دولت در راستای حفاظت از دین مردم به صورت ویژه گام برداشته که تسهیل در مباحث مرتبط با اربعین حسینی یکی از این موارد است.

وی با بیان اینکه برکات خداوند متعال به واسطه حضور خانواده معزز و معظم شهدا بر ما نازل می شود، ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقدامات ارزنده دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان افتتاح شد

126 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان افتتاح شد