مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-24اقتصادي

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان گروه های مردمی در استانداری زنجان با تاکید بر وجود مشکل در امور مختلف از جمله مسکن اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی به مشکلات موجود برای قیمت گذاری مسکن اشاره کرد و گفت: می توانستیم بگوییم به ما چه و به نوعی جا خالی بدهیم، ولی یک مدل دیگر هم این است که وارد میدان شویم و با وجود همه مسائلی که هست اقدام کنیم، چرا که سیاست دولت سیزدهم جا خالی دادن نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان گروه های مردمی در استانداری زنجان با تاکید بر وجود مشکل در امور مختلف از جمله مسکن اظهار کرد: قانون تولید مسکن که باید از بابت آن از مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد، رها شدگی را در این بخش رفع کرد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مداخله دولت در امر مسکن یک اقدام عاقلانه بود، چرا که باید نسبت به حل این مشکل اقدام می کرد.

وی به مشکلات موجود برای قیمت گذاری مسکن اشاره کرد و گفت: می توانستیم بگوییم به ما چه و به نوعی جا خالی بدهیم، ولی یک مدل دیگر هم این است که وارد میدان شویم و با وجود همه مسائلی که هست اقدام کنیم، چرا که سیاست دولت سیزدهم جا خالی دادن نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست