مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-18سياسي

وزارت کشور موظف به شناسایی مسیرهای اصلی ورود کالای قاچاق شد


با تصویب مجلس، وزارت کشور موظف به شناسایی معابر و مسیرهای اصلی ورود و خروج کالای قاچاق از مرزهای شرقی، غربی و جنوبی کشور و تهیه اطلس جغرافیای جرم قاچاق در مناطق مرزی شد.

- با تصویب مجلس، وزارت کشور موظف به شناسایی معابر و مسیرهای اصلی ورود و خروج کالای قاچاق از مرزهای شرقی، غربی و جنوبی کشور و تهیه اطلس جغرافیای جرم قاچاق در مناطق مرزی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ماده 3 این لایحه را تصویب کردند.

ماده 3- بر این اساس کلیه درآمدهای گمرکی و مالیاتی حاصل از اجرای این قانون به حساب مخصوص در خزانه داری کل کشور واریز و به صورت تخصیص صددرصد و مازاد بر اعتبارات مندرج در قوانین بودجه سنواتی به همان استان مرزی اختصاص و 60 درصد آن برای تقویت معیشت و اشتغال مرزنشینان(پرداخت های حمایتی هدفمند، تامین زیرساخت های مورد نیاز حوزه اشتغال و ایجاد اشتغال پایدار)، 20 درصد برای زیرساخت های اقتصاد مرز(شامل تجهیز بازارچه های مرزی، تقویت و تجهیز بنادر و گمرکات کوچک) و 20 درصد برای تقویت زیرساخت های مربوط به امنیت و مبارزه با قاچاق(انسداد معابر و خلأهای مرزی، خورهای غیرمجاز و آلوده به قاچاق کالا)، در مناطق مشمول هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور موظف به شناسایی مسیرهای اصلی ورود کالای قاچاق شد

وزارت کشور موظف به شناسایی مسیرهای اصلی ورود کالای قاچاق شد