مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-02اقتصادي

برخورداری 23 روستای بوشهر از آب شرب در هفته دولت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح آبرسانی به 6 مجتمع آبرسانی روستایی با 150 روستا و 15 تک روستا عملیاتی شد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح آبرسانی به 6 مجتمع آبرسانی روستایی با 150 روستا و 15 تک روستا عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح یاد شده همراه طرح آبرسانی شرب به روستاهای محروم استان ( محرومیت زدایی) با اعتبار هفت هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در شهریور ماه سال 1402 مصادف با هفته دولت طرح های قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 950 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که حاصل این طرح ها برخورداری 23 روستا از آب شرب سالم و بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم این شرکت آغازگر تحولی شگرف برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی بوده که بخش قابل توجهی از این طرح ها به ثمر نشسته است.

وی عنوان کرد: همچنین در طرح جهاد آبرسانی نیز طرح های متعددی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان بوشهر افتتاح و عملیاتی شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 23 روستای بوشهر از آب شرب در هفته دولت

برخورداری 23 روستای بوشهر از آب شرب در هفته دولت