مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-09دانش

ابلاغ سه دستور شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، - رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده تغییر تاریخ مناسب روز وقف در تقویم رسمی کشور و عضویت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی - امنیتی را ابلاغ کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، اساسنامه جایزه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی که در جلسه 886 مورخ 24/05/1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی همچنین ماده واحده تغییر تاریخ مناسبت روز وقف در تقویم رسمی کشور از 27 صفر به 16 ربیع الاول و عضویت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی - امنیتی را برای اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس، ماده واحده تغییر تاریخ مناسبت روز وقف در تقویم رسمی کشور از 27 صفر به 16 ربیع الاول که در جلسه 886 مورخ 24/05/1402 به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می گردد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیشورای فرهنگ عمومیسازمان اوقاف و امور خیریهماده واحده تغییر تاریخ مناسبت روز وقف در تقویم رسمی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سه دستور شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور

ابلاغ سه دستور شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور