مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-29بين الملل

روسیه از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه النیرب سوریه خبر داد


معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که چهار فروند F-16 نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از دریای مدیترانه به فرودگاه النیرب در سوریه حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وادیم کولت، معاون مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه گفت: چهار جنگنده تاکتیکی اف- 16 نیروی هوایی اسراییل در 28 اوت از ساعت 4:20 تا 4:27 از دریای مدیترانه بدون ورود به حریم هوایی سوریه، زیرساخت های فرودگاه النیرب را مورد هدف قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه حمله هوایی اسراییل، فرودگاه تا حدی آسیب دید؛ اما در فعالیت آن خللی ایجاد نشد.

این در حالی است که روز دوشنبه یک منبع بلندپایه امنیتی سوری به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: جنگنده های اسراییلی تعدادی موشک از آب های بین المللی در سواحل سوریه به سمت برخی مناطق اطراف شهر حلب شلیک کردند.

این منبع امنیتی سوریه تأکید کرد: موشک های رهگیر پدافند هوایی ما توانستند بیشتر موشک های متخاصم را قبل از رسیدن به هدف ساقط کنند.

این منبع با اشاره به اینکه حدود ساعت 4:30 بامداد امروز، دشمن صهیونیستی از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین المللی حلب را هدف حمله هوایی قرار داد، گفت: این تجاوز منجر به خسارات مادی به باند فرودگاه و از دسترس خارج شدن فرودگاه مذکور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه النیرب سوریه خبر داد

روسیه از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه النیرب سوریه خبر داد