مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-06حوادث

مصدومیت 8 نفر در آتش سوزی گاوازنگ زنجان


رییس اورژانس استان زنجان از مصدومیت هشت نفر در آتش سوزی در مراتع گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند - داریوش تقیلو، رییس اورژانس استان زنجان از وقوع آتش سوزی در مراتع گاوازنگ خبر داد و اظهار کرد: این آتش سوزی در مراتع نرسیده به مزار شهدای گمنام روی داده بود.

رییس اورژانس استان زنجان ساعت اعلام گزارش آتش سوزی را 18 و 32 دقیقه امروز اعلام و تصریح کرد: کدهای زنجانرود و هلال احمر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی به مصدومیت هشت نفر در آتش سوزی عصر امروز اشاره کرد و گفت: این مصدومان به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی دچار تنگی نفس شده بودند.

تقیلو از انتقال پنج نفر از مصدومان حادثه عصر امروز توسط هلال احمر به بیمارستان موسوی خبر داد و گفت: سه مصدوم دیگر این آتش سوزی توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر انتقال داده شدند.

همچنین مهدی پناهی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به خبرنگار فارس گفت: که آتش سوزی روی داده در گاوازنگ توسط نیروهای امدادی حاضر در منطقه مهار شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه امروز دومورد آتش سوزی در منطقه روی داد، افزود: این آتش سوزی های حوالی ظهر و عصر روی داد که بلافاصله مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 8 نفر در آتش سوزی گاوازنگ زنجان

مصدومیت 8 نفر در آتش سوزی گاوازنگ زنجان