مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-06بين الملل

مقاومت بی وقفه در کرانه باختری از آثار عملیات «تونل آزادی» است


«زیاد النخاله» در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و تلاش رزمندگان فلسطینی برای رهایی از اسارت زندان جلبوع، گفت نتایج و پیامدهای این عملیات در حال گسترش در کرانه باختری است.

- زیاد النخاله در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و تلاش رزمندگان فلسطینی برای رهایی از اسارت زندان جلبوع، گفت نتایج و پیامدهای این عملیات در حال گسترش در کرانه باختری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأیید کرد که مقاومت بی وقفه ای که اکنون کرانه باختری دلاور شاهد آن است، یکی از آثار و پیامدهای اقدام قهرمانان زندان جلبوع است که مرحله جدیدی را در مبارزات مردم فلسطین ایجاد کردند.

زیاد النخاله در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و فرار رزمندگان مقاومت از زندان جلبوع گفت: در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و گرامیداشت حضور همیشگی برادران دلاورمان که در یک عملیات تاریخی از زندان به آزادی دست یافتند، اثرات و پیامدهای این عملیات همچنان در حال رشد است و زندگی ما را سرشار می کند.

وی افزود: به فرماندهان قهرمان محمود عارضه، محمد عارضه، أیهم کممجی، مناضل انفیعات، یعقوب قادری و زکریا الزبیدی که مرحله جدیدی را در مبارزات مردم فلسطین به تمام معنا ایجاد کردند، درود می فرستیم و از آنها قدردانی و تمجید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت بی وقفه در کرانه باختری از آثار عملیات «تونل آزادی» است

مقاومت بی وقفه در کرانه باختری از آثار عملیات «تونل آزادی» است