مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-12اقتصادي

محدودیت های چین بر رونمایی آیفون 15 سایه افکند


اپل روز سه شنبه در حالی مدل های سری آیفون 15 را معرفی می کند که پرسش ها درباره دسترسی به بازار در چین و رقابت، بر ارزشمندترین شرکت جهان سایه افکنده است.

- اپل روز سه شنبه در حالی مدل های سری آیفون 15 را معرفی می کند که پرسش ها درباره دسترسی به بازار در چین و رقابت، بر ارزشمندترین شرکت جهان سایه افکنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیفون در سال 2022، بیش از نیمی از 394.

3 میلیارد دلار درآمد اپل را تشکیل داد اما این شرکت با چالش های جدیدی برای فروش در چین روبروست که سومین بازار بزرگش به شمار می رود.

جدیدترین گوشی اپل پورت شارژ جدید، بدنه تیتانیومی و دوربین ارتقاءیافته خواهد داشت اما در حالی معرفی می شود که دولت چین، برخی محدودیت ها درباره استفاده از آیفون را گسترش داده است.

اپل همچنین با رقابت از سوی شرکت هواوی تکنولوژی روبرو خواهد بود که تا زمان اعلام کنترل های صادراتی دولت آمریکا در سال 2019، رقیب اصلی این شرکت آمریکایی در بازار تلفن های هوشمند رده بالای چین بود.

تحریم های آمریکا، کسب و کار گوشی هواوی را فلج کرد اما این غول چینی، هفته گذشته فروش مدل رده بالای میت 60 پرو را آغاز کرد که در ساخت آن، از تراشه های ساخت چین استفاده شده و باعث شده است نمایندگان مجلس آمریکا به این باور برسند که گوشی مذکور، محدودیت های تجاری آمریکا را نقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های چین بر رونمایی آیفون 15 سایه افکند

محدودیت های چین بر رونمایی آیفون 15 سایه افکند