مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28ورزشي

اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای مازندران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه در مازندران هزار و 579 گلزار داریم، گفت: در این گلزارها 10هزار و 227 مزار شهید جای داده شده است و در حال حاضر 14 میلیارد و 780 میلیارد تومان اعتبار در این بخش داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سعید کهنسال امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که در مرکز فرهنگی ورزشی ایثار مازندران برگزار شد، اظهار کرد: هدف مان مدنظر قرار دادن نگاه فرهنگی ایثار و شهادت در جهت تکریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

وی از برنامه ریزی نصب المان ها و تندیس های شهدا در ورودی شهرهای مازندران خبر داد و گفت: در حوزه عمرانی تلاش برای ساماندهی املاک است، در این هفته دو پروژه ساختمان اداری را در قائمشهر و میاندورود را افتتاح کردیم، آن چیزی که اهمیت دارد نحوه بهره برداری و نگهداری از آن هاست.

کهنسال با اشاره به جزییاتی از بحث ساماندهی گلزار شهدا، با بیان اینکه در مازندران هزار و 579 گلزار داریم، گفت: در این گلزارها 10هزار و 227 مزار شهید جای داده شده است، پیشرفت ساماندهی مزار شهدا از 60 درصد به 68 درصد رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: در سال گذشته، 4میلیارد و 780 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا، از محل تملک دارایی تامین شد، همچنین 10 میلیارد تومان دیگر نیز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای مازندران

اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای مازندران