مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-27اجتماعي

چه رتبه هایی شانس قبولی در بورس دانش را دارند


مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان محدوده رتبه داوطلبان در آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته-محل های بورس دانش در هنگام انتخاب رشته را اعلام کرد.

- محمد محمدی مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال هزار نفر از داوطلبان کنکور بورس دانش دریافت می کنند، گفت: با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا دوشنبه 6 شهریورماه، داوطلبان کنکور تا دوشنبه برای انتخاب رشته فرصت دارند و این فرصت خوبی است که از بورس دانش استفاده کنند، داوطلبان با انتخاب بورس دانش می توانند مقرری دریافت کرده و در اولویت بورس های کارشناسی ارشد و دکتری سازمان امور دانشجویان قرار گیرند.

وی ادامه داد: بورس دانش گام بلندی برای حمایت از داوطلبان و یک ریل جدید در حوزه دانش و پژوهش کشور است.

هدف از این بورس بلاعوض، تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزشی کشور به سمت رشته های دارای اولویت (براساس اسناد فرادستی) در حوزه های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان افزود: این بورس برای ادامه تحصیل در دانشگاه های برگزیده در نظر گرفته شده و بورسیه در حین تحصیل از تسهیلاتی نظیر کمک هزینه ماهیانه (که در سال 1402 هر ماه مبلغ 5 میلیون تومان) استفاده می کند و در مقاطع بعدی در صورت حفظ شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه رتبه هایی شانس قبولی در بورس دانش را دارند

چه رتبه هایی شانس قبولی در بورس دانش را دارند