مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-26اقتصادي

افزایش بی سابقه مصرف برق کشور در اولین جمعه شهریور ماه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: بر اساس گزارش های مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران روز گذشته میزان مصرف برق کشور به 63 هزار و 600 مگاوات رسید که در مقایسه با روز مشابه سال گذشته که عدد 54 هزار و 800 مگاوات ثبت شده بود، - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: میزان مصرف برق کشور در اولین جمعه شهریور ماه نسبت به روز مشابه سال قبل 8800 مگاوات افزایش داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: بر اساس گزارش های مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران روز گذشته میزان مصرف برق کشور به 63 هزار و 600 مگاوات رسید که در مقایسه با روز مشابه سال گذشته که عدد 54 هزار و 800 مگاوات ثبت شده بود، افزایش 8 هزار و 800 مگاواتی را نشان می دهد.

سخنگوی صنعت برق با تأکید بر اینکه میزان مصرف برق در روز های تعطیل و جمعه کاهش می یابد، گفت: با توجه به اینکه در ابتدای آخرین ماه تابستان هستیم، انتظار داشتیم میزان مصرف برق کاهش یابد، اما افزایش تدریجی دما که از انتهای هفته گذشته با آن مواجه شدیم موجب شد مصرف برق هنوز در اوج باشد.

رجبی مشهدی ضمن تشکر از همه هموطنان به دلیل مشارکت در طرح پرداخت پاداش مدیریت مصرف افزود: خوشبختانه تمامی مشترکان همکاری خوبی با وزارت نیرو در اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه مصرف برق کشور در اولین جمعه شهریور ماه

افزایش بی سابقه مصرف برق کشور در اولین جمعه شهریور ماه