مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-22سياسي

تحریم رسانه ها نقض آشکار آزادی بیان و دموکراسی است


آن هایی که رسانه های ما را تحریم و کانال های هوایی ما را تعطیل کردند چگونه با افتخار می گویند آزادی بیان و دموکراسی از ارزش های اساسی مدنیت ماست؟ - ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: آن هایی که رسانه های ما را تحریم و کانال های هوایی ما را تعطیل کردند چگونه با افتخار می گویند آزادی بیان و دموکراسی از ارزش های اساسی مدنیت ماست؟ آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 31 شهریور در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران در محل مصلای اردبیل برگزار گردید ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته دولت آمریکا چند رسانه ایرانی از جمله پرس تی وی، تسنیم و فارس را تحریم کرد قبلاً آمریکایی ها و اروپایی ها چندین کانال تلویزیونی بین المللی ایران را از ماهواره های خود کنار گذاشته و آنها را تعطیل کرده اند.

جنگ با رسانه عملاً شکست است نه پیروزی؛ ترس از اطلاع رسانی خبر از جرم های پنهان دارد ترس از روشنگری نشان از پنهان کردن شکست ها و رسوایی است.

وی گفت: جز انسان خرابکار و مجرم از اطلاع رسانی نمی ترسد، کسانی که می گویند ملت ها نباید بفهمند آنها دشمن درجه اول کرامت انسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم رسانه ها نقض آشکار آزادی بیان و دموکراسی است

تحریم رسانه ها نقض آشکار آزادی بیان و دموکراسی است