مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02حوادث

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم سیلاب و واکنش سریع هلال احمر زنجان در عملیاتی پس از حدود 12ساعت تلاش جسد جوان 31ساله غرق شده در رودخانه قزل اوزن را کشف و از آب خارج کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهرحکمت الله هاشمی روز شنبه گفت: ساعت 14:15 روز جمعه پاسگاه ارمغانخانه گزارش یک مورد غرق شدگی در رودخانه قزل اوزن را جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داد.

وی اظهارداشت: بلافاصله یک تیم ارزیاب و 2 تیم سیلاب و واکنش سریع با هشت نفر از نیروهای عملیاتی همراه با 2 دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه آمبولانس و موتورسیکلت برای جست و جوی فرد غرق شده به روستای کلاسر بخش ارمغانخانه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از 6 ساعت تلاش تیم سیلاب و واکنش سریع در دل آبهای قزل اوزن، ساعت 20:30 جمعه شب جسد در این رودخانه پیدا شد.

هاشمی تاکید کرد: پس از پیدا شدن جسد بی جان این جوان 31 ساله، تیم سیلاب و واکنش سریع با توجه به صعب العبور بودن و دشواری تردد در مسیر و نبود امکان تردد خودرو در بخشی از راه، پیاده جسد را حمل کرده و ساعت 2:10 بامداد امروز / شنبه / در روستای جزوان ارمغانخانه تحویل اورژانس دادند.

وی افزود: با فرارسیدن فصل تابستان و گرما برخی از شهروندان در حاشیه رودخانه ها، سدهای کشاورزی و کانال های آب بدون رعایت نکات ایمنی و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان